NUR SYAZANA . ( PENDEKKEMETOT.BLOGSPOT.COM ) KOLEJ VOKASIONAL KLUANG . ( CHEK KEMETOT ) . iloveyousomuch ( _ _ _ _ ) !
WELCOME TO MY BLOG ^^ PENDEKKEMETOT.BLOGSPOT.COM

NUR SYAZANA BINTI AZALI .

NUR SYAZANA BINTI AZALI .

Jumaat, 4 Januari 2013

LAST DAY :(

ASSALAMMUALAIKUM . 

baca tajuk pun dah macam sedeh kan ? erk ? perasan lah aku nih
okey . hari nih last day aku cuti . last day online facebook . twitter dan blog kesayangan aku nih . 
esok pagi balek asrama ? aaarrgghh ! aku tak percaya lah . tak puas lagi cuti . 
balek asrama . sekolah . balek rumah jarang . key aku sedeh :(
yayang ! u jangan curang dengan i tau yayang . siap lah u kalau curang dengan i . erk ? tapi siapa ?
haha . jangan buat lawak bodoh lah zana >.< capital D <3 haha .
kite balek asrama dulu tau capital D :'( nanti RINDU takdapat nak dengar suara kau . gelak tawa kau . 
menganjing kau . marah kau . merajok dengan kau . :(
tolong packing barang barang aku please :( tak ready nak balek . 
mak ! cepat lah baik demam tuh mak . teman kakak balek esok :( please mak . 
mmmmmmaaaaaakkkkkkk ! please :'(
kawan kawan ku . i will miss u <3 
KOLEJ VOKASIONAL KLUANG wait me ! 


*nakCUTIlagilah PENSYARAH M .SALIM :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan