NUR SYAZANA . ( PENDEKKEMETOT.BLOGSPOT.COM ) KOLEJ VOKASIONAL KLUANG . ( CHEK KEMETOT ) . iloveyousomuch ( _ _ _ _ ) !
WELCOME TO MY BLOG ^^ PENDEKKEMETOT.BLOGSPOT.COM

NUR SYAZANA BINTI AZALI .

NUR SYAZANA BINTI AZALI .

Khamis, 3 Januari 2013

LAGU 1 ^^

ASSALAMMUALAIKUM .
hari hari aku rindu by SCORR
hari pertama . . kita mula bertemu 
hari kedua . . kita membalas senyum 
hari ketiga . . kau hubungi diriku 
hari keempat . . rindu sering merindu 
hari kelima . . kau bisik rahsia hati 
hari keenam . . kasih kian bersemi 
hari ketujuh . . kau ucap kata sayang 
terjalin lah ikatan percintaan . . kau dan aku 
hari hari . . aku rindu 
tiap saat ku tatap potretmu 
moga moga kasih kita kan direstui oh kekasih 
hari hari . . aku cinta 
siang malam terbayang di mata 
jangan jangan hari esok ada yang terluka 
berjanjilah oh kekasihku 
berjanjilah padaku dan ku jua 
sehingga kini masih mencintaimu 
oh sayangku 
mimpi mimpi indah semalam 
jangan lah dihancurkan 
tak ingin ku berpisah kasih dengan dirimu .

lagu nih kau bagi aku :)
lirik lirik lagu nih dah nak sama mcm kisah kita kan ? tuh y kau cakap dekat aku . 
waw ! aku masih ingat ? haha . peristiwa yang sweet sweet tak pernah aku lupa tau >.< 

*lagu KESUKAAN capitalD :)
( sambungan LAGU 2 ! )

Tiada ulasan:

Catat Ulasan